Total Pageviews

Daisypath Wedding tickers

Sunday, June 19, 2011

Tahi Lalat di Tapak kaki....

Orang-orang tua ada cakap....kalau tapak kaki ada tahi lalat maksudnya suka berjalan atau merantau!!
yea...betul la tu!!
100% markah tuk orang tua itu!!!


Tgok jer la kita ni....berjaaaaaalaaannn jer kejenyer.....buat menghabih duet jew!! tapi seronok...macam x nak dah masuk opis nak berjalan jer..!!hahahaha!! Tgok jugakla..mak, ayah and adik2 saya berada dimana...dan saya pulak menetap di mana??? x ke merantau tuh??


Ni berjalan gi Langkawi dengan future family in law....boley??
pesan mak sendiri...

mak: **perangai tuh senonoh sikit bila depan bakal mak mertua...
 saya :**baik...baik..!!

mak: bukan hipokrit tapi kene jaga nama baik family...**
saya: **baik..baik...!!



Saya yang GeDik!!!




















Kalau pergi dengan family sendiri...tapi selalunya x tido hotel...sebab ade sedara kat sana...then x penah nk rasa islands hoping ni!! best!!! byeee~~

No comments:

Post a Comment