Total Pageviews

Daisypath Wedding tickers

Monday, March 14, 2011

Bangga menjadi seorang anak...!!

Kebetulan...
saya ada pasang niat...bahawasanya sebelum berumah tangga saya mahu menabur sedikit bakti dan budi kepada keluarga saya...yakni Mak dan Ayah...salah satu azam 2011 tu!!~~

kalau nak kira-kira kebaikan dan pengorbanan  mereka kepada kita x terhitung jumlahnya...wang ringgit, keringat, penat lelah...masa tua mereka? segalanya dihabiskan untuk membesarkan kita supaya menjadi anak yang berguna supaya dimasa akan datang kita pula yang berkorban untuk keluarga kita..bergitu la "life cyrcle"...

...saya tefikir..selepas saya berkahwin...maka terputus la sedikit komitmen saya kepada keluarga sebab anak perempuan akan ikut suami selepas berkahwin..errmm errmm

...maka...saya mahu mak dan ayah tersenyum gembira dan mereka dapatlah "berasa" duit anak maklumla mak dan ayah x pernah mintak duit kat saya tp saya percaya jauh di sudut hati mereka..mereka gembira sekiranya meneriama 'sumthing' from their daughter/son... x byk... sikit pun jadi la...so kalau ada rezeki lebey tu hulur2 la pada mereka...insyaAllah lebih bertambah rezeki anda....
Mak dan Ayah banyak membantu ketika susah dan senang...

:: memo-si purple tree?-
Alhamdullilah...ade lebih sikit rezeki..company bagi reward diatas kesungguhan berkerja sepanjang tahun....
**buat mak dan ayah alhamdullilah rezeki dari Allah S.W.T...doa2la anakmu murah rezeki selalu
 ...hehehe


...suka dengan tagline mr.david teoh..."kekayaan diakongsi bersama"...

No comments:

Post a Comment