Total Pageviews

Daisypath Wedding tickers

Sunday, March 13, 2011

Last minute buat persediaan....??

Memandangkan x d sape pun nk baca blog aku ni kecuali follower aku yang sorang tu... asrizal...aka kembara berkelana...so aku decide buat blog aku ni as a personal blog...bosannnnyer....encik tunang pun sure x baca kan...hampeh!! secara rasminya diri diperkenalkan....

Tahun ni saya akan berkahwin...tapi....saya x ready apa2....so rasanya kene ada wish list to Wedding ni!! penting...nk kawin bulan 11...tapi haram satu ape pun x buat....

lately selalu mimpi...mimpi yang majlis saya tunggang langgang sbb last minute wat persediaan....ayoooooo...
takut!!!!! jadi baik jangan buat last minute kan....

cam mana ni???
majlis pertunangan dengan encik demok!!

gambar bajet~~~..tutup muka...malu!!

:: memo-si purple tree?-dup..dup..dup..berdebar!! ...

2 comments:

  1. hahahahaha....ni adalah blog ke3 aku...dh tutup yg lain...hampeh...actually x publish kat sesape pown...errrmmm...blog perasan bagus!!

    ReplyDelete